mebbo
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 29.12.2008
| Aihe: Steam bugaa? Ma 29 Joulu 2008, 20:03 | |
| Hei, mulla on tullut yksin ongelma. Minä en nimittäin voi etsiä pelejä tai liittyä niihin "internetin" kautta. Eli siis ainoa paikka josta voin mennä pelaamaan on favorites. Jos menen internettiin niin koko CS jämähtää enkä voi mennä edes favoritenkaan kauta sen jälkeen. Tiedättekö mitä tehdä? Itse netti toimii kyllä moitteettomasti, mutta counter strike ei. Palomuurinkin olen laittanut pois päältä, mutta ei auta. | |
|
xWolf Adminstrator
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 12.12.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Steam bugaa? Ma 05 Tammi 2009, 23:31 | |
| - mebbo kirjoitti:
- Hei, mulla on tullut yksin ongelma. Minä en nimittäin voi etsiä pelejä tai liittyä niihin "internetin" kautta. Eli siis ainoa paikka josta voin mennä pelaamaan on favorites. Jos menen internettiin niin koko CS jämähtää enkä voi mennä edes favoritenkaan kauta sen jälkeen.
Tiedättekö mitä tehdä? Itse netti toimii kyllä moitteettomasti, mutta counter strike ei. Palomuurinkin olen laittanut pois päältä, mutta ei auta. Joo... No palomuuri kannattaa varmistaa, jos ei toimi niin ainakin css uudeleen asennus auttaa... kokeile myös poistaa ClientRegistery.blob | |
|
tauski
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 26.02.2011
| Aihe: NONI La 26 Helmi 2011, 21:04 | |
| Eli tässänyt tämä kohuttu Steam suomi lisäosa =) ladatkaa ihmeessä itselläni toiminut ainakin loistavasti eli tässähän oli kaikki suomeksi ja listattu kaikki suomalaiset cs/css servut + muuta kivaa =) LInkkii : megaupload.com/?d=DE20S1DK | |
|